Shit, jag är vuxen, på en fredag?!

Jag är på ett strålande fredagshumör idag!
Jag kan ju å andra sidan ha fredag varje dag hela veckan om jag vill.
Men det vill jag inte. Fredagar har alltid varit heliga för mej. Det är inte riktigt samma sak nu när jag inte jobbar. För kan man ha fredag hela veckan bara för att man vill, ja då är inte samma sak!
Men idag, idag har jag fredagskänslan i kroppen igen, för första gången på 8 veckor!
Ja, i 8 veckor har jag varit hemma nu. Semester och sjukskrivning.
Ska vara hemma till Januari -09. Ungefär.
Idag är den dagen då jag går på mammaledigheten på riktigt. Så, mina vänner, jag klassas nu som mammaledig!
Sen behöver jag ju inte oroa mej för hur jag ska fördriva mina dagar. För om 2 månader jag en liten kotte och strax där efter ett helt nytt hus att inreda och ta hand om!
Fan så vuxen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill också ha ett eget hus att styra med... ;)

2007-08-24 @ 14:07:47
Postat av: Jennifer

Kul ska det bli!
Din tid med hus kommer ;) Du får ha det att se fram emot!

2007-08-24 @ 15:14:30
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0