Mordförsök

Hela dagen igår var på min sida.
Sols kommande ägare var och hälsade på och tog en tripp i skogen med henne. Great!
Sen bar det av ut mot bryggan i stugan. Där satt jag bra. Sen började hela släkten droppa in, skulle visst samlas alla och grilla där. Pappa sa bara att vi skulle dit, inte att alla skulle komma.
Men jag badade för andra gången i år och gick upp och käkade.
Om man bortser ifrån att min faster ville ta dö på pappa genom att ha stoppat valnötter i sallanden, utan att säga det, så var det bra.
Träffade mina två små kusinbarn, mitt barns sysslingar. Den ena bara 7 veckor började med att kräkas ner mej sen illtjuta.. Hjalp! Jag vet inte hur man gör.. Men jag har ett tag på mej att klura ut det.

Sen köpte jag och Tina med oss halva icas godissortiment och åkte ut till Emmelie. Satt och trökte i oss och kollade film som vi inte hängde med i för allt snack.
Kom hem inatt och somnade som en stock efter all mat.

Vart är solen idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0