Mördarlarver i skafferiet

Mins ni att jag berättade om att jag åt en bit av en macka innan jag upptäckte att den var möglig?
Idag spydde jag igen. Av en annan obehaglig upptäckt!
Jag vet inte vad det har tagit åt mej, men så känslig! Känner inte igen mej själv! Å andra sidan kanske ni förstår när ni läst det jag nu ska berätta..
Första upptäckten var i morse.
Skulle göra varm oboý till frukosten, tar ner oboýpaketen och ska skrapa ihop det sista i för att lägga i mjölken.. Men stopp, det hänger nåt från ena sidan i paketen.. Det är en larv! Det hänger en larv i mitt oboýpaket!!!
Kväljningarna sätter fart! Jag spyr.
Får knappt i mej nån frukost alls. Har bara larver i huvudet och tror dom är överallt.
Andra upptäckten kom när jag lagade mat.
Stod och kokade potatis och skulle göra sås (när, som tur är, James kommer hem från jobbet) och hämtade ner mjölet för att reda såsen. Men vad är det då jag ser på mjölpåsen, om inte en larv?

Nu har vi sanerat hela skafferiet och slängt allt som var där inne. Eller vi och vi, James fick göra det. Han hittade fler larver.
Nu till mina frågor. Vart faan kommer dom ifrån? Finns det fler? Hur kunde den ta sej in i ett oboýpaket som är stängt?
Ja jag bara känner hur paniken flödar i mej! Hittar jag nåt mer som inte ska vara i mitt kök så ringer jag anticimex! Jag mår så fruktansvärt dåligt av att veta att dom där jävlarna, för hoppningsvis, har funnits i mitt skafferi!
Kan spy av bara tanken!
Rädda mej från larverna innan jag flyttar! Why me?
Snälla, säg att rötmånaden är över snarast!

Tänk om det är mördarlarver som kommer upp i sängen på natten och äter upp mej levande? Som kryper in i mina öron och näsborrar och äter upp mej innefrån?


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Dom heter mjölmask och blir i förpackningar som är gamla eller så ha allt i plastburkar för då kommer dom inte in till nästa paket

2007-08-17 @ 16:09:14
Postat av: Jennifer

Men jag spyr!!!
Dom var ju till och med i oboýen och ströbrödet och popcornen och honungen, ja, you name it!
GROOOSE!!!!

2007-08-17 @ 18:03:55
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: Mamsen

Jaha, då var det nog inte mjölmask. Har ingen aning vad det var då. Mår du bättre nu da`??? Hör av dig

2007-08-17 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0