Lyrisk idag

Är det inte allt lite höst i luften?
Jag kanske bara inbillar mej, men bakom den kvava luften känns det ändå som det luktar lite höst.
Jag älskar hösten!
Nu har vi tyvärr inte haft någon sommar än, men jag ser ändå fram emot hösten! Friskt, svalt och myspys! Man får klä på sej lite extra, tända ljus och att rida på hösten är det absolut bästa jag vet!
Hästen får, liksom jag, lite extra krafter. Pulsa i löven. Känna att solen fortfarande värmer mellan alla glesa grenar. Lite frost kvar i skuggan.
Jag blir helt lyrisk.
Mår som bäst på hösten!
Vintern är bra, men bara om det är kallt och snö. Inget blask.
Våren kan vi lika hoppa över. Mars och april kan vi stryka ur kalendrarna och hoppa rakt in i maj!
Vårdepritionen, som jag har en tendens att aldrig slippa, kan vi också stryka.

Bebisen hickar.
Den hickar jämt. Så fort jag ätit något så hoppar magen i fem minuter ungefär. Annars hoppar den mest i tid och otid.
När jag ska sova till exempel.
Tycker det är mysigt. Kors...

Enligt en kinesisk kalender så väntar vi en dotter. Intressant eftersom alla andra, förutom jag och kalendern tycks veta att det är pöjk.

Kommentarer
Postat av: evelina

ni ska inte ta reda på vad det är nu om ni ska på ett UL till=)??
vi vet förhoppningsvis om en vecka...
kram

2007-08-23 @ 11:55:44
Postat av: Jennifer

Alltså, jag är väääldigt nyfiken! Jag skulle bli väldigt stolt över mej själv om jag lyckade hålla mej till den kommit ut.. Men jag funderar allt på det!
Men jag tror det blir bomväggen om jag frågar James. Han vill vänta.. Men kanske.. =)
Men jag hoppas att jag kanske kan se något själv.. Jag såg ju könet väldigt tydligt på rutin ul. Men då gick det ju inte urskilja.

2007-08-23 @ 12:19:47
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0