Kräftfiske med brudarna

Igår var det dax för kräftfiske med brudarna.
Efter att Tina och jag inhandlat det sista till middagen som jag, Emmelie och Linda råkat glömma dagen innan, bräste vi iväg ut mot frödinge skoga.
Där vankades en överskning! Lindah och Emmelie hade nämligen fått ett ryck att börja måla om i hallen på övervåningen i Joakims och Emmelies inte allt för lilla hus. Så det var ju bara att hugga in!

               

Jag lämnar inga kommentarer till bilderna, dom får ni stå för.

När första lagret färg var påstruket var det dax för middag. Lindah är en jävel i köket, misslyckas aldrig, som är till oss andras lycka!
Helt plötsligt var klocka 22 och det var dax för det jag sett fram emot hela veckan - vitja kräftburarna.
Så vi klädde oss för en båttripp på sjön.

  

Nice brudar. Nu kör vi!
Efter dessa bilder tog mina betterier i kameran slut.
Lovar att komma med fler bilder från båten när Lindah fört över dom till mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0