Knivar i röven

"Jennifer, du går som om du skitit på dej".
Hur många gånger om dagen tror ni att jag hör den kommentaren?
Gissa? Den som kommer närmast belönas med en äcklig Frödingetårta. Du får själv komma och hämta den hos mej och får då även förmånen att välja bland asen.
Men allvarlig, jag har knivar i bäckenet. I vilket fall känns det så. Försök gå med nötande knivar i arslet.

Förövrigt så får jag panik på det här vädret! Jag får ingen luft! Visst, det är vamt och det ska man tydligen inte klaga på. Men nu finns det ju inte ens luft. Det är väl jävla onödigt att det ska bli till sån här värme när solen inte ens är framme. VA?!

Nu är det jag klar med gnället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0