Jag gjorde det!

Yes!
Måndagen är avklarad. Bara resten av veckan kvar.. Innan en ny vecka börjar.
Jag har tråkigt! Ja, jag har så förbaskat tråkigt!
Ser fram emot onsdag då vår föräldragrupp börjar!
Ser fram emot torsdag då vi ska på ultraljud för att se så kotten mår bra. Den verkar ju inte vilja växa enligt sin kurva, som sagt..
Ser inte fram emot fredag. Då ska jag köra min finaste till sitt nya hem. Gahhhh...
Vet inte om jag ser fram emot imorgon, tisdag, eller inte. Vi har fått tillbaka krypen i skafferiet.. Anticimex kommer imorn på morgonen och ska döda dom.
Jag och James har fångat några i en burk så vi kan visa upp dom äckliga asen, andra vi hittade har vi dödat. Säkert inte alla, kommer bara mer och mer.
Jag smäller snart av, det kryper på hela mej!
Jag hatar bugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0