Fika kanske?

Jag har blivit stammis på alla caféer här i stan.
Denna vecka har jag haft lite variation på det hela då det oftast annars blir Nisses.
I tisdags var ju Carro här. Alltid lika kul att träffa henne. Vi slog oss ner på Mor Almas (vilket dåligt namn, hade väl räkt med Almas..). Absolut inte lika dyrt som Nisses, men heller inte hälften så gott.
Igår var jag med Tina och Vickan på Epok. Godast kaffe där. Men gillar ändå inte att gå dit av någon anledning..
Idag var jag och bror, Joakim, på Nisses. Där trivs jag bäst. Det är tyvärr dyrast, men godast. Min miljö liksom.
Jag har en känsla av att det blir Nisses imorgon igen när Sarah och jag ska fika.
Gör inget annat än fikar.
Blivit en riktig kaffekärring.

Kommentarer
Postat av: Sanna

En kaka? På en tååårsdag? (från stockholm live)

2007-08-24 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0