Ett hjärta som pickar

Åhh, äntligen fick jag en känsla av att det här med att vara gravid kanske är liiite mysigt ändå.
Lyssnar på Uno Svenningsson och i hans låt "Skymtar för en stund" sjunger han " Idag har jag hört ditt lilla hjärta slå. Som en liten sol skiner du för mej" och "Du är min längtan". Jag har ju faktiskt ett litet hjärta i min mage som pickar ♥ Jag har hört det! Det pickar med 130-140 slag i minuten!
Lätt att glömma det ibland och bara tänka på en fet mage.
Men min bebis mår bra och den kommer snart ut till mej.. Snart och snart.. Men nån gång fram över!

Vad jobbigt det är att längta.


Det här är min lilla kotte
På bilden 18 veckor. Nu fyller den snart 30 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0