En e frisk, men ho, den andre?

Pollen har genomgått sin veterinär besikting utan anmärkningar idag! Vet. sa att det var första hästen på väldigt länge som klarat sej genom besiktningen. Känns jätteskönt!

Själv ska jag på läkarkontroll idag. Antar att det är foglossning som satt in då jag mer eller mindre inte kan röra mej. Höfter och rygg värker.
Gnäll gnäll. Men va fan. Det räcker nu. Har varit gravid i mer än ett halvår nu. Vill bara att det ska vara avklarat. Jag vill ha tillbaka min kropp som kan röra sej och inte ha ont. Trodde jag skulle slippa undan alla krämpor så som foglossning och dylikt.. Vill ju kunna jobba. För det kan jag inte som det är nu..
Ja, stackars lilla mej, hur ska det gå? Stackars stackars.. Haha!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Stackars dig min lilla gumma.

2007-08-02 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0