Äcklig ironi

Gick upp nyss, proppade maskinerna fulla med tvätt och ställde mej för att fixa med lite frukost. Eftersom jag är nojjigare än vanligt när det är rötmånad så kollade jag noga igenom brödskivan och luktade på den  (?)
Men den var ju OK så jag började äta.. Så, efter några små tuggor fick jag se det jag fasar mest för, en MÖGELFLÄCK, på min macka!
Ett under att jag lyckades hålla inne spyan till slasken.. Men jävlar i havet vad jag spydde när jag nådde den. När jag lyckades ta mej till badrummet för att borsta tänderna så kändes det mycket bättre.
Överreaktion?
Ganska groose inlägg, men om du är kvacklig har du inte här att göra, för själv är jag inte det minsta kännslig!
Känn hur ironin flödar!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jamen det är jätte vidrigt att först ha gjort en god macka och sen se att den är grönprickig, då kan väl varenda en bli kvackelmagig.

2007-08-08 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0